3 Eylül 2010 Cuma

sadece eylül.



Yeni başlayanlar için Eylül...

Yeni duvarlar demek eylül. Yeni bir masa , henüz yıpranmamış bir koltuk.
Kokusu henüz olmayan bir ev demek eylül.

İlk günü sonbahar için yağmurdu. Beklenmedikti ama yüreğime yağdı dur demedim ses etmedim , yağdı yağdı.
Eylül , dökülen yaprak demekti bense sadece bir kadın.

Yeni insanlar demekti eylül...

Tanımadığım aynı amaç ya da boş verelim amaç neymiş araç için bir odaya doluşmuş
kelime avına çıkan 20 us demekti eylül. aralarında uslanan olmadı belki sadece semih gümüş , o da has mürekkep yalamıştı belki ondan...
Sonra Barış Bıçakçı oldu Eylül , Vüs'at O.BENER İN ilkiydi aynı zamanda.
Nemenem bir kelimeydi eylül.

Hava durumlarında bağrıyor adamlar kadınlar 'sıcaklar düşüyor'...
Ana haberlerde bağırıyor daha çok adamlar ' gribal enfeksyon'
Ben üstüme o nuru örtüyorum... Kapıyorum televizyonu. Seviniyoruz eylül.

Güzelsin eylül...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder